2012. július 13., péntek

12. Az újságcikk

Hát ez lett életem legrövidebb és legunalmasabb része... :( Nem nagy mentség, de nem volt ihletem. Remélem azért itt maradtok. :/ Legközelebbre megpróbálok egy hosszabb és izgalmasabb részt összehozni! Köszönöm az előzőrészhez írt kommenteket! :) Jó olvasást!

Levegőért kapkodva vágtam be a bejárati ajtót. A hangos csattanásra összerezzentem. Talán nem volt a legjobb ötlet hazasprintelni. A levegőhiány miatt szédülni kezdtem ezért kénytelen voltam leülni a nappaliban az egyik kanapéra. Az újságot még mindig a kezemben szorongattam. Nem merem megnézni. Egyszerűen nem megy, félek. Hogy mitől?  Niall Horan megdöbbentő titka. Zayn Malik új barátnője? Ez a cím engem valahogy aggaszt. Mi mást titkolhat még Niall rajtam kívül? Mert szerintem semmi mást nem titkol. Na jó, nyugalom. Biztos nem jöttek rá, hogy kivagyok, hiszen kitől is tudták volna meg? A szüleimtől biztos nem, a srácoktól sem, más meg nem is tud rólam. Vagy is… Nem, biztos, hogy ő sem köpött volna be, annyira azért még ő sem lehet szemét. Végül is az újság borítóján csak Niall és Zayn van. Én nem vagyok rajta. Ez csak jót jelenthet számomra, nem? A fenébe is, ha nem nézem, meg soha sem fogom megtudni, mi van abban a cikkben. Bátorság, nagylevegő és kinyit.
Remegő kezekkel lapoztam a megadott oldalra. Az előtte lévő oldalon behunytam a szemem és úgy lapoztam a cikkhez. Rendben, akkor háromra kinyit. 1… 2… Talán inkább az lenne a legjobb, ha meg sem nézném. Amiről nem tudok, az nem fáj nekem. Nem igaz? Hogy lehetek ennyire beszari? Nem vagyok sztár, nem fognak paparazzók követni mindenhová. Legfeljebb csak a fanatikus 1D rajongók fognak felismerni. Semmit sem fog változtatni az életemen… 3
Kinyitottam végre a szemem és megláttam a cikket. Két oldalas, de csak, mert több kép is van.  Először azokat kezdtem el tanulmányozni. Az első kép a kórháznál készült, amikor tolószékben toltak az autóhoz. A második, tegnap és ezen éppen Zayn-t húzom kézen fogva a telefonos üzlet felé. Volt még ott két másik kép is, mind kettő családi fotó. Honnan szerezték azt a két képet? Na jó inkább elolvasom, mit írnak, hát, ha abból kiderül, honnan vannak.

„Néhány nappal ezelőtt lencsevégre kaptuk a One Direction-t London egyik kórházának parkolójában, ahogy egy szőke lányt tolószékben visznek az autójukhoz. Mivel a lány arca el volt takarva – mint, ahogy a képen is látszik – lehetetlenség lenne felismerni. Tegnap délelőtt pedig az egyik bevásárlóközpontban láthattuk egy szintén szőke ismeretlen lányt Zayn Malik-val amint kézen fogva, vásárolgatnak. Felmerült a kérdés: vajon ő ugyan az a személy, aki a kórháznál volt? Sok keresgélés után megtaláltuk a lány egyik közeli ismerősét, aki minden kérdésünkre készségesen válaszolt.
-         Igen, egy és ugyan az a személy.
-         Hogy hívják és milyen kapcsolat fűzi Zayn-hez?
-         A neve Chelsea. Ő és Zayn már hetek óta találkozgatnak titokban. Mindent megtettek annak érdekében, hogy kapcsolatuk ne kerüljön napvilágra. Rendszerint mindig egyikük lakásán találkoztak, hogy még véletlenül se lássák meg őket. Viszont most úgy látszik, nem vigyáztak eléggé.
-         Hol, mikor és hogyan ismerkedtek meg?
-         Kb. úgy egy éve találkoztak először Niall-nél. Zayn éppen akkor látogatta meg őt, amikor Chelsea is ott volt. Niall bemutatta őket egymásnak és az óta jóban voltak. Az utóbbi időkben viszont a barátságtól mind ketten többet éreztek egymás iránt, így randizni kezdtek.
-         Niall honnan ismeri Chelsea-t?
-         A teljes neve Chelsea Heidi Horan. Az a helyzet, hogy ugyan az a személy az édesapjuk, tehát féltestvérek.
Megkértük, hogy mutasson bizonyítékot, amit meg is tett. Több családi fotót is mutatott róluk, amelyekből kettőt láthattok is. Mit szólhat ehhez Perrie, Zayn volt barátnője? Lehet, hogy még amikor együtt voltak is Chelsea-val találkozgatott a One Direction rosszfiúja? Vajon mi okból titkolhatta ezt el a nagyvilág elől Niall? Vajon szégyelli, hogy apja félrelépett? Vagy a húgát szégyelli a rajongók előtt? Mindenesetre a válaszokra sajnos várnunk kell, míg az érintettek nyilatkoznak az ügyről. A rajongók pedig okkal lehetnek felháborodva e hír láttán.”

Olvasás közben egyik megdöbbenésből estem a másikba. Jól tudom, hogy ki az a „közeli ismerős”, de nem gondoltam volna, hogy valaha is ezt tenné. Oké elmondta az igazságot rólam és Niall-ről. Ezzel még képes lettem volna megbékélni, hiszen előbb vagy utóbb úgy is kiderült volna. De miért kellett hazudnia Zayn-vel kapcsolatba? Mire jó ez neki? Mi volt ezzel a célja? Így akar bosszút állni rajtam? De az ég szerelmére, nekem lett volna okom bosszúra nem neki! A pofán leszakad! És én még egy ilyen alakkal jártam majd’ két éven át. Tudatomon kívül cselekedve kezdtem el bepötyögni telefonomba a telefonszámát. Igen, fejből tudom. Csörög… Csörög… Csörög…
-         Haló? – szólt bele álmos hangon.
-         Tudd meg, hogy egy mocskos disznó vagy. Vagy várj csak! Ne sértegessük a disznókat ilyenekkel… Hogy tehetted? Mire volt neked ez jó? Hogy lehet valaki ekkora paraszt? Most gondolom boldog, vagy és azt hiszed sikerült tönkretenned az életem, de el kell, hogy keserítselek. Nem érdekel, hogy mit hazudoztál össze-vissza az újságoknak! Nem fogom megadni azt az örömöt, hogy emiatt kiakadok – mondtam ridegen. Csak az a baj, hogy már kiakadtam. De ugye erről neki nem kell tudnia.
-         Ohh… nyugodj meg drágám! Ez még csak a kezdet. Senki sem szakíthat velem következmények nélkül – mondta kárörvendően, majd kinyomta a telefon és én már csak azt a fülsüketítő sípolást hallottam.
Ezt még is, hogy értette? Ezt vegyem fenyegetésnek? Áhc… biztos csak azért mondta, hogy ezzel idegesítsen. Most szépen elmegyek zuhanyozni és lenyugszok. Nem fogom hagyni, hogy sikerüljön neki elérni a célját. De azért az felháborító, amit az újságban írnak. Még, hogy Niall szégyelli az apja félrelépését. Nem is nevezhető annak tekintve, hogy éppen külön éltek Maura-val. Minek írnak olyan dologról, amiről nem is tudnak semmit? A rajongók pedig okkal lehetnek felháborodva? Már megbocsássanak, de szerintem mindenkinek alapvető joga a magánélet. Ebbe pedig nem fér bele az, ami itt történik. Niall nagyon ki fog akadni emiatt a „szégyell” dolog miatt.
**
Mind az öt fiú döbbenten ül a kanapékon. Mármint a Zayn és én féle sztorin lepődtek meg, mivel az teljes mértékben kitaláció.
-         Paul agyvérzést kap, ha ezt meglátja. Ebből hatalmas botrány lesz, vagy is már van – eszmélt fel döbbenetéből először Liam.
-         De legalább megtudtuk Chels második nevét – próbálta elviccelni a dolgot Louis, mire mindenkitől csak egy lesújtó pillantást kapott.
-         És mit fogunk most csinálni? – jelen pillanatban csak ez az egy dolog foglalkoztatott.
-         Gondolom Paul összehív egy sajtótájékoztatót, ahol elmondjátok Niall-el, hogy miért titkoltátok el és mi, pedig azt, hogy nincs köztünk semmi – válaszolt Zayn. Ekkor Louis telefonja csörögni kezdett.
-         Paul az – mondta, miután megnézte, ki hívja – ki veszi fel? – erre mindenki rázni kezdte a fejét, hogy ő bizony nem – rendben, akkor kihangosítom.
Felvette a telefont, majd kihangosította. Mindenki szorongva várta mikor kezdődik a jó alapos fejmosás…

4 megjegyzés:

  1. Nem baj ha rövid de a lényeg benne van!Nekem nagyon tetszik!!Kiváncsi vagyok milyen fejomsást kapnak a srácok! :D amint lehet tessék hozni a folytatást!;D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm nagyon aranyos vagy. :) Kedden hozom a fejmosást! ;)

    VálaszTörlés
  3. HOgyis nem sül le pofámról a bőr...olyan egy számító nőszemély vagyok, egy hárpia, egy rohadtul hülye perszóna....jesszusom:( úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúgy sajnálom...rég nem dugtam ide a képemet, és nagyonnagyonnagyon sajnálom:( kezdhetnék magyarázkodni, hogy miért is, de csak annyit tudok mondani, hogy gépközelben alig voltam úgy, hogy olvasgatni is legyen időm...és eztán sem ígérem, hogy gyakran tudok jönni, de lassan biztosan mindent bepótolok, ígérem és ha egyenesbe jön az élete, esküszöm, olyan rendszeres olvasó leszek hogy csak na!♥ luvya Angim♥ ne haragudj:( am nagyon ügyes vagy:D szuper lett*-* bár még nem sikerült teljesen bepótolni mindent, de fantasztikus, egyre jobb vagy:D♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és megértem, hogy most kisebb gondod is nagyobb annál, hogy fel gyere és olvass. Nekem csak a folytonos beszélgetéseink hiányoznak már, de nagyon!!

      Törlés