2012. szeptember 26., szerda

27. Forgatás

Még egyszer szeretném elmondani, hogy nagyon sajnálom, hogy nem volt rész!!! Nem is húzom az időt... Jó olvasást!!


Csak meg akar ijeszteni. Nem fog semmit sem tenni ellenem. Csak azért csinálja, hogy eltávolítson Zayn-től, de akár ki is küldte ezt a levelet, nem fogok a kedvében járni. Keressen mást, akivel szórakozhat.
Mikor meghallottam, hogy megjöttek a többiek, gyorsan széttéptem a levelet és kidobtam a szemetesembe. Semmi szükség arra, hogy megtudják, még a végén komolyan vennék a fenyegetést. Miután kidobtam a levél darabjait, lementem a többiekhez. Mihelyst Zayn meglátott, elmosolyodott és karjait széttárva jött oda hozzám. Karjait szorosan zárta derekam köré és húzott magához. Fejét a vállamra hajtotta, én pedig átöleltem nyakát. Nem tudom, meddig állhattunk így, de egy idő után kicsit hátrébbhúzódott, majd megcsókolt. Nyelveink hamar megtalálták egymást, és vad táncba kezdtek. Ujjaimmal hajába túrtam, ő pedig kezeivel egyre lejjebb kalandozott.
-         Lehetne, hogy ne előttem szexuáld meg a húgomat? – szólt be Niall mikor belemelegedtünk.
-         Én is szeretlek téged – mosolyogtam rá – na, mi volt a megbeszélésen?
-         Holnap kezdődnek a forgatások. Először a Maryfields tónál fogunk forgatni, aztán átmegyünk egy London melletti rétre. A legtöbb felvétel a réten fog készülni. A terv szerint két-három napig fog tartani a forgatás – tájékoztatott Liam.
-         És mi is mehetünk a csajokkal a forgatásra? – kérdeztem.
-         Nem jöhettek, hanem kötelező jönnötök – válaszolt Louis miközben átölelte El-t.


Reggel kilenc van, és mi már itt vagyunk a tónál. Danielle figyelmeztetésére a ruhám alá fürdőruhát vettem fel és hoztam váltóruhát is, mivel elmondása szerint, nem lehet tudni, a fiúk mit eszelnek ki, és teljesen igaza van.
Nincs épp a legjobb idő, és a víz sem néz ki valami bíztatóan. Ugyan süt a nap, de nem ér semmit. Pont ez tévesztett meg mikor reggel kinéztem az ablakon. Azt hittem jó idő van így csak egy rövid ujjú pólót és egy rövidnadrágot vettem fel, egy strandpapuccsal. Szóval most kicsit fázok és ráz a hideg.

A fiúkat már csinosítják a sminkesek és teljes harci díszben vannak, kivéve egyikük. Zayn-nek még mindig a haját csinálják, és ugyan abban a ruhában van még, amiben jött. Értem én, hogy tökéletes haj kell, de szerintem úgy is az volt, ahogy volt.

Mikor mindegyikük készen lett, mindenki belemászott egy felfújható labdába. A kellékesek felfújták levegővel, és utunkra engedtek minket. Igen mi is belemásztunk egy-egy labdába és nem, nem leszünk benne a klippben. Tehát miután minden labdát felfújtak, rámentünk a vízre.
-         Tehát vidámságot kérek, csak adjátok magatokat és szórakozzatok – adta az utasításokat a rendező – felvétel indul! Zene indul!
A fiúk azt tették, amit a rendező kért tőlük. Megpróbáltak felállni a nagy labdában, de az rögtön forogni kezdett alattuk és azért, hogy ne essenek el futni, kezdtek, de ez sem segített. Mi csak ültünk a vízen és nevettünk rajtuk. Pár perc múlva úgy gondoltam én is megpróbálkozom a felállással. Mihelyst felálltam a labda forogni kezdett alattam. Futottam, ahogy csak bírtam, de a labda túl gyorsan forgott. Hatalmas csattanással estem el. Az esésem hangja visszhangzott. Az idő teltével egyre melegebb lett és egyre kevesebb levegő volt a labdában. Jeleztem a kellékeseknek, hogy nem bírom tovább, ki akarok jönni.
Miután mindenki lejött a vízről egy másik „játékot” próbáltunk ki. Kis egyszemélyes, kézzel hajtható „csónak” szerűségekre ültünk és versenyeztünk. Hajtottunk, ahogy csak tudtunk, amikor Harry kibillent az egyensúlyából és beleesett a vízbe.
     - Ez roh*dt hideg! – kiáltott fel, amikor feljött a víz felszínére.
Kiúszott a partra, a stylist-tól pedig kérni akart egy száraz ruhát, de szólt a rendező, hogy nem kell, mert úgy is ugraniuk kell a vízbe. Mivel a víz hideg volt, senki sem vállalkozott, hogy elsőnek ugorjon, végül Louis volt az a bátor, aki egy fára kötött kötél segítségével, elsőnek ugrott. Őt pedig meglepő módon én és Zayn követte, ugyan is barátom felkapott ölébe, és hiába ellenkeztem, beugrott velem együtt a vízbe. Tényleg nagyon hideg volt a víz. Gyorsan felúsztam a felszínre és gonosz vigyorral közelítettem Zayn felé. Szerencsére épp Niall-re figyelt, ezért könnyedén, erőfeszítés nélkül tudtam lenyomni a víz alá. Mikor elengedtem a part felé vettem az irányt. Olyan gyorsan úsztam, ahogy csak bírtam, mert tudtam, hogy Zayn a nyomomban van. Már félig kint voltam, amikor elkapta a lábamat és visszafelé húzott a vízbe. Próbáltam megkapaszkodni néhány fűcsomóban, de azok nem bírták a gyűrődést, és gyökerestől jöttek ki a földből. Szóval mikor ez a tervem befuccsolt, az ujjaimat mélyesztettem a földbe. Ez sem jött be, mert végül ismét a vízben kötöttem ki Zayn karjai között. Amit, ha jobban meggondolok, nem is bánok.

Két és fél órával később végre már szárazan tartottunk egy London melletti rétre. A réten már rengeteg statiszta volt. Sátrak, lufik, és még kitudja milyen dolgok vártak már ott minket. Mire odaértünk a nap már lemenőben volt.
Hoztak egy focilabdát, és néhányan focizni kezdtek, mi pedig körbeálltuk őket. Elég érdekes meccs volt, tekintve, hogy nem voltak szabályok. A meccs után félkörbe álltunk – mi hárman a lányokkal jó hátra, hogy ne látszódjunk - előttünk pedig a fiúk voltak. Elindították a zenét és mindenki ugrálni/táncolni kezdett. A srácok egy új táncot találtak ki, ami az evezéshez hasonlított. Mindenkinek megmutatták és egyszerre csinálta mindenki.
Végül fél egykor befejeztük a forgatást. Holnapra már csak nappali jelenetek maradtak.


Újabb nap, újabb forgatás. Most is „korán” kezdtünk, csakúgy, mint tegnap. Először azt veszik fel, hogy a fiúk valami autóval „száguldoznak”. Louis vezet, mellette Liam és Niall, hátul pedig Zayn és Harry ül. Aztán cserlétek és mikor Loui indította volna a kocsit, az nem indult. Próbálkozott néhány percig aztán feladta, mi pedig szakadtunk a röhögéstől a fejen, amit vágott.
-         Látom, a hölgyeknek jó kedve van, akkor kicsit megtolhatnák már azt az autót – mondta a rendező, mire az arcunkra fagyott a mosoly és most a fiúk nevettek rajtunk.
Odacammogtunk a kocsi mögé, és tolni kezdtük. A fiúk röhögve szurkoltak nekünk. Néhány méter után elindult az autó és mi megkönnyebbülten fújtuk ki a levegőt. Örömünk elhamarkodottnak bizonyult ugyanis pár perc múlva a kocsi füstölni kezdett és leállt a motor. Hívtak ugyan egy szerelőt, de az csak több mint két óra alatt tudta megjavítani, így csúszott az egész forgatás. Mikor végre készen lett, azonnal nekiláttak a munkának. Ez után ismét a réten kötöttünk ki, ezúttal egy medencével a közepén. A fiúk azonnal felkapták Niall-t és beledobták őt, aztán ők is belemásztak. Egy egész jó kis medencés bulivá változott a forgatás, persze végig forgott a kamera és mindent vett.

A forgatás befejeztével fáradtan mentünk haza. Én mentem legelöl a kulccsal és mikor az ajtóhoz értem észrevettem egy ugyan olyan borítékot, mint két nappal ezelőtt. Gyorsan felkaptam a földről még mielőtt ideértek a többiek. Kinyitottam az ajtót és már rohantam is a szobámba, hogy elolvassam a levelet.

Drága Chelsea!

Úgy látom nem vetted komolyan előző levelemet, és nem tettél semmit a kérésem érdekében. A határidő még mindig ugyan az és utoljára figyelmeztetlek, ha holnap utánig nem takarodsz el a banda és legfőképp Zayn, közeléből akkor nagyon megbánod!

Ui: Szólni még mindig nem ér senkinek.

Üdvözlettel: Legnagyobb rajongód!

Rendben, most kezdtem el félni. Talán szólni kéne Zayn-nek, hiszen tudnia kell, hogy fenyegetnek. Nem titkolhatom el előle. Igen, jobb is lesz, ha megyek, és most rögtön elmondom neki.
Átmentem a szobájába és kopogás nélkül benyitottam. Az ablak előtt állt és telefonált.
-         Jó, akkor maradok – mondta idegesen, majd letette a telefont…

8 megjegyzés:

  1. "Lehetne, hogy ne előttem szexuáld meg a húgomat?"
    Most miattad olyan röhögő görcsöt kaptam, hogy fáj a hasam! Ez is a te hibád! :D De nagyon jó lett, érdekes volt a klipforgatást így olvasni :)Mi lesz Zayn-nel?Kivel beszélt?És a levél küldője? Megölsz a kíváncsisággal! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó... már az is baj, ha megnevettetlek?? :P Az jó, legyél csak nyugodtan kíváncsi, mert most jön az ami még nem volt...

      Törlés
  2. Szia! :)) Erre megérte várni! :DD Szuper lett! :D Már most várom a folytatást! :)) Nagyon izgalmas lett!:) Hamar kövit, puszi! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh, akkor megnyugodtam, hogy nem nagyon haragudtok a késésért... :) Örülök, hogy tetszett! :D

      Törlés
  3. Nagyon nagyon jóó lett!Nem is tudom hány részeről maradtam le...de hát ez van:) nagyon nagyon nagyon várom a kövit!:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett!! Köszönöm, hogy írtál és, hogy olvasod! :)

      Törlés
  4. Most találtam rá a blogodra és...ÁÁÁÁÁ. De izgalmas. IMÁDOM *-*♥ Nagyon jó lett, ahogy a többi is. :D Olyan tehetséges író vagy, annyira imádom a történetet! Ez a legjobb fanfiction amit valaha olvastam!*-*
    Minden nap megnézem, nem e tettélfel részt.
    A késésért pedig ne aggódj,erre megéri várni *-*♥
    Csak így tovább!!! Mikor lesz a következő? Alig várom hogy tovább olvashassam
    Puszi, Lexi..♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan mondod, hogy ennyire tetszik??? :) Ennek elmondhatatlanul örülök, mert próbálok olyat írni ami tetszik az olvasóimnak és az, hogy sikerül, nagyon jó érzés. Köszönöm, hogy írtál!!! :]

      Törlés